onsdag 29 juli 2009

Har inte så mycket att skriva.

Jag har inte så mycket att skriva just nu. Det händer inte så mycket. Som ni kanske vet så jobbar Mange, barnen är hos sina pappor. Och jag sitter här och funderar varje morgon vad man ska hitta på. Ibland är det skönt att inte göra så mycket och ibland är det skit. Vill att Mange ska ta ledigt så man kan fara ut med båten och göra nåt kul tillsammans. Men han är ju så trött när han kommer hem från jobbet. En kompis till han ringde igår och berättade att dom var på Klubben, det lät så mysigt att vara där, bada, sola och äta gott. Men inte vi! Vi sitter vackert här hemma.
Linus kom hem en snabbsväng igår och hämtade allergitabletter. Han kommer hem på fredag mest troligt sa han ialla fall. Han har varit borta nu i 2 veckor.
Jag vet att nån (Sara) tycker jag är dålig på att uppdatera min blogg ;-) men vad ska jag skriva om när det inte händer nå här. Stackars mig, det är så synd om mig, haha.
Frågade Mange igår om han skulle ta ledigt på fredag, han bara tittade på mig och sa "hujja". Att det ska kännas så svårt och jobbigt att ha lite semester och vara med sin kära fru lite mer.... jäkla karl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar