onsdag 8 juli 2009

En STOR ros till mig...

Jag for till Coop och köpte ett nytt dammsugarmunstycke och fortsatte att dammsuga och efter det skurade jag alla golv utom gillerummet och toaletterna (dom får Mange ta). Jag känner mig så otroligt duktig.
Mamma och Thomas kom förbi när jag höll på att skura tv-rummet, dom skulle titta på båten. Dom är så nyfikna :-)) Dom hade varit till Iris och hälsat på och det är av henne vi ska köpa hennes markis som vi ska ha på altan. Och nu vill hon ha iväg den. Jag måste komma ihåg att påminna Mange att vi måste hämta den nu i veckan ialla fall. Fast vi måste ha ett släp för den är ju rätt så lång.
Ikväll ska jag och Emelie på bio, vi ska se Terminator-Salvation kl 21,30. Huvaligen vad sent, jag som har vaknat så tidigt idag. Men är den bra så går det ju. Det ska bli så kul, det är år och dar sen jag var på bio. Jag kommer inte ens ihåg när jag var på bio sist. Men jag kan tänka mig att det var med barnen och såg nån barnfilm.
Linus börjar nu vandra hit och dit och väntar på att Mange ska komma hem. Vi ska nämligen till Biltema och Jula och köpa saker till båten och han längtar så mycket.

2 kommentarer:

  1. vi är inte nyfkna.

    SvaraRadera
  2. Jo det är ni visst. Glöm inte att skriva era namn, tok stollar

    SvaraRadera