tisdag 7 juli 2009

Sömnregistrerings apparaten.

Nu for Mange och hämtade båten. Spännande. Linus har väntat hela långa dagen att detta ska hända. Men innan vi kan sjösätta den ska "vi" (Mange och barnen iaf) städa ur den ordentligt. Vi hoppas att vi kan ta loss tyget från dynorna så dom kan tvättas.
Jag var även till sjukhuset. Herre gud vad sladdar det var. Bara jag nu kommer ihåg hur allt ska vara när jag går och lägga mig ikväll. Och minst 6 timmar sömn måste det vara för att det ska fungera. Annars får jag göra om hela proceduren igen. Jag tycker att det ska bli himla spännande ialla fall hur resultatet kommer att bli. Jag har ju ingen aning om hur jag låter när jag sover. Bara Mange som har berättat och han kan ju överdriva det hela :-))
Hur ska jag kunna sova med allt detta på mig???
Dom blåa remmarna ska jag ha ovanför brösten och nedanför. Den blåa slangen ska jag har i näsan. Sen ska jag även ha en sak på halsen som är snarksensor och runt pekfingret en sak oxå. Lär få tejpa fast allt så det inte lossnar. Hahaha kommer se ut som en galning.

2 kommentarer: