onsdag 1 juli 2009

Köpa tyg.

Rebecca hade vaknat riktigt tidigt idag, kl 7,20 sa hon, men hon lät mig sova. Jag vaknade kl 9 men låg i sängen till halv 10. Skönt att få sträcka på sig och att inte behöva kliva upp på en gång. Jag trodde först att Rebecca sov men hon satt i tv rummet och såg på tv. Idag kl 13 är det kalas för hennes del. Undra vad jag ska göra under tiden?
Pratade med pappa igår och sa att vi kommer upp på torsdag eftermiddag/kväll nån gång. Ska sy gardiner till 4 st skrubbar som han har, men han hade inte köpt nåt tyg, den rackaren. Det ska jag nog göra när Rebecca är på kalas. För det hade jag tänkt hinna göra när vi far upp, så det är gjort.
Måste oxå kolla så det mobila bredbandet fungerar på Rebeccas dator. Det har fungerat men sen slutade det fungera helt plötsligt, jag blir galen på dessa datorer som bara ska krångla. Undra om jag ska ta med datorn och fara till Teliabutiken, jag tror att jag gör det så får dom hjälpa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar