onsdag 29 juli 2009

Härliga jordgubbar.

Jag och Mange for på tippen och slängde en del skräp, vilket var skönt. Vi for även förbi Elias grav för att vattna blommorna. Gräset har börjat ta sig mycket nu.
När jag kom hem hade Sarat skickat sms om promenad. När hon kom vid 20 tiden hade jag och Mange varit och plockat lite jordgubbar i landet, det är otroligt vad vi får jordgubbar och dom är så supergoda. Vi promenerade ungerfär 1 timme, det var såå skönt, det behövde jag verkligen. Få röra på sig och prata med nån, börjar bli lite less att prata med mig själv om dagarna ;-)
Vi funderar om Kungen inte har blivit biten av nån insekt, han är så skeptiskt mot vissa rörelser. Han blir riktigt rädd, så har han inte varit tidigare.
Dagen skörd. Inte illa eller hur?
Dom är så otroligt goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar