måndag 6 juli 2009

Hemma.

På morgonen när jag klev upp bakade jag ut dom sista Kangoskakorna så det var gjort, och gissa vem som klev upp precis när jag skulle börja....? Jo Rebecca så klart. Jag hade tänkt att jag skulle få baka själv, men icket det.
När det var klart packade jag allt som vi hade med oss. Vi började fara hem vid 13 tiden. Var rätt skönt att fara mitt på dagen. Och lite trafik var det oxå, tack och lov. När vi kom hem packades allt upp, mycket for till tvättkorgen. Sen for jag till faster Anne-Maj och lämnade hennes mobiltelefon och ett par sockar som hon hade glömt hos pappa. Hungrig var jag oxå, hade bara ätit frukost. Rebecca och Mange beställde en pizza var och jag en kycklingrulle. Linus hade farit till sin pappa, så få se hur länge han blir där, hann inte prata med honom innan han for iväg eftersom jag for till Anne-Maj. Ikväll blir det bara att slöa framför soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar