måndag 20 juli 2009

Skit.

Vad tråkigt jag har det. Vad tusan ska man hitta på?
Tvättmaskinen har jag slagit på ialla fall.
Jag vill att Mange ska ha semester och göra nåt roligt tillsammans med mig. Fara och göra nånting, men han är så tråkig när han bara ska jobba. Han funderar på att ta en vecka i början av augusti. Alla eller dom flesta far på semester och gör nåt roligt av sommaren, men INTE vi. Vi far aldrig någonstans och gör nåt roligt på sommaren utan vi är bara hemma. Det är skit! Vad negativ jag är nu, men ibland måste man få kräkas ut allt som är skit. Det är klart vi far ju upp till Pajala, inte för att det finns så mycket roligt att göra där heller. Jag skulle vilja fara söderut ex Kolmården, Lisseberg, Gröna Lund. Ne du, man sitter så vackert här hemma och vill bara kräkas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar