torsdag 30 juli 2009

Sälj skiten...

När Mange kom hem frågade jag om vi skulle fara ut med båten i det härliga vädret. Fick inget svar så, om han ville eller inte. Tills han sa ja egentligen, fara in till stan och kolla läget. Frågade han om jag ska ringa syster och dom och fråga om dom vill följa med en sväng. Men nu vet han inte om han orkar, jag blir så less. Sa till Mange att det är ju bara att sälja den om man inte ska åka med den. Inte gör den nå nytta av att stå i hamnen hela sommaren.
Skulle vara kul att fara ut, men det verkar inte bli nåt. Egentligen hoppas jag på skitväder i helgen, bara för att då blir det inte av då heller... blir så sur och irriterad!

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att han inte ids fara med båten, skulle jag haft båt skulle jag vara ute jämt.. men du får tjata mer ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha, ja jag får göra det eller jag tycker inte att jag gör annat än tjatar och frågar. Kul att du hittade hit.

    SvaraRadera