måndag 27 juli 2009

Fika ute.

For till Sara och fikade lite, tog med mig några kakor som jag bakade tidigare idag. Mysigt och skönt att sitta ute. Förutom hennes vilda lilla Ida som inte kan sitta still en sekund. Men det är charmen med aktiva barn. Hon är så söt.
For hem senare på eftermiddagen, lagade middag, makaroner och korv, hur gott är det då? Inte så värst. Jag hade tänkt göra en sallad, men det fanns inte så mycket sallad kvar från igår som jag trodde.
Frågade Mange om vi skulle fara ut med båten en sväng, men han idés inte. Varför har man båt om man inte ids fara ut med den. Ihelgen blev det inte p.g.a det dåliga vädret. Han gick och la sig på soffan och snarkade en stund med Kungen medans jag såg simningen.
Ja då blir man av med datorn. Jag hinner bara sätta mig ner så kommer frågan om jag är klar snart. Det händer alltid, karl slok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar