tisdag 7 juli 2009

Grattis Ida på 2-års dagen.

Eftersom Rebecca somnade i bilen på vägen hem så vart det sent för henne. Jag tror t.o.m. att jag somnade före henne igår.
Jag vaknade kl 8 med ett ryck, kom på att jag ska till Sunderbysjukhus och hämta apparaten för min sömnregistrering idag. Men kl 8!!! Nog hade jag velat sova en stund till. Kungen låg och snarkade i sängen.
Idag tänkte jag fara in till stan, har fått ett utbetalningskort så måste till banken. Far eventuellt förbi jobbet oxå när jag ändå är i farten. Tvätta måste jag oxå göra, har hur mycket som helst. Undra om man kan hänga ut kläderna för torkning? Det blir så himla fuktigt inne i huset om det ska torkas inne och jag kan inte tvätta lika mycket om jag inte kan hänga ut kläderna. Har även tänkt fara förbi Elias grav och kolla om gravstenen har kommit eller inte.

1 kommentar: