onsdag 22 juli 2009

Drömmen.

Inatt drömde jag om att vi fick en liten dotter, hur fin och söt som helst. Vi var så glad att hon levde och var frisk. Jag och Magnus grät av lycka när vi hörde att hon skrek. Jag stannade inte kvar på BB utan ville hem fort. Det konstiga med drömmen var att jag hade inga telefonnummer till mina/våra nära och kära. Mange kunde inte ens mobilnumret till sina föräldrar. Jag sökte som en galning i telefonkatalogen efter allas telefonnummer. När jag började ringa så var det ingen som svarade. Jag skickade SMS till alla att vi äntligen hade fått en frisk och levande liten dotter. Men våra nära och kära blev inte lika glada som vi var. Helt sjuk dröm! Undra vad den betyder, för när man drömmer så betyder det nånting. Någon som vet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar