fredag 17 juli 2009

Planterat blommor till Elias.

Jag och Mange har precis kommit från Elias grav där vi nu har planterat blommor. Innan det for vi förbi Ica Maxi och köpte en vit miniros, en annan blomma (kommer inte ihåg vad den hette) som jag tyckte var fin och en bukett röda rosor. På graven började jag gråta, allt rann bara över mig, känslorna, saknaden, ja allt som har med Elias att göra. Vill bara ha honom nära mig. Men tyvärr så är livet så jäkla orättvist. Men det blev så fint på hans grav. Det som är tråkigt är att det ryms inte så jättemycket blommor.

2 kommentarer:

  1. Först vill jag bara beklaga sorgen över Elias.
    Sen vill jag bara säga att det var en jätte fin sten och så himla fint med alla dessa blommor.
    Kramar en massa Veronica (Lotta´s kusin)

    SvaraRadera