onsdag 1 juli 2009

Funderar...

Sitter nu och funderar på vad vi ska äta, och ingen hjälp verkar jag få av Mange och Rebecca, dom säger bara "jag vet inte ". Då kan jag blogga under tiden tänkte jag. Idag har Rebecca varit på kalas på GolfGarden, verkar ha varit ett lyckat kalas. Före kalaset for jag och Rebecca och vattnade på graven. När jag hade kört Rebecca for jag till Mia och fikade, hon hade gjort en jättegod rabarberpaj, den var mycket godare än vad min blev som jag gjorde i veckan. Hon följde med och hämtade Rebecca från kalaset, for sen till Blomsterlandet, var jättetomt med uteblommor där. Vill ha något fint till Elias grav. Gravstenen har ju inte kommit än, men har nu köpt lite blommor ialla fall, det lilla jag hittade. Hittade även prydnadsaker som jag ska ha där. Det kommer bli jättefint, tror jag ialla fall.
Vi for även en sväng till Barnens Hus och kikade lite innan vi for hem. Väl hemma hade Mange kommit hem från jobbet.
Och nu var det här med middag, verkar inte bli nå mat idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar