fredag 10 juli 2009

Missförstånd??

På väg att möta Sara på stan så träffade jag Carina och Karin från jobbet, dom hade nerräkning till semestern deras som börjar på måndag. Det var tydligen jättelugnt på jobbet, inget att göra. Det var kul att se dom en snabbis.
Jag och Sara var på Symphonie och åt sallad, det var så otroligt gott. Man tänker alltid att man inte ska ta så mycket, men när man väl börjar äta så är tallriken full. Det var kul och trevligt att träffas och surra en stund.
När jag kom hem gjorde jag plättar till Rebecca och Sofia. Före det ringde Linus pappa och berättade att en av Linus kompisar har skickat ett sms där han säger upp bekantskapen med honom, att han inte ringer eller hör av sig nå mer till honom. Undra vad som har hänt?? Jag ringde till föräldrarna men dom svarade tyvärr inte. Jag tycker att man ska reda ut saker och ting som har hänt. Det kan ju bara bara en pytte liten struntsak som har hänt som har blivit så stort i deras tankar. Ska försöka ringa senare. För nog måste detta kunna redas ut. Linus blev ju så klart jätteledsen, dom har känt varandra sen dom gick dagis.
Nu sitter jag och gör inte så mycket, funderar på vad man kan hitta på. Kanske lägga sig på soffan ett tag och sappa på tv. Måste ialla fall vika ihop all tvätt som har torkat. Jag gör nog det först så det är gjort.

2 kommentarer:

  1. Vi får se till att hinna med några fler luncher på Symphonie innan det blir höst och kallt. Eller hur?

    SvaraRadera
  2. Japp det tycker jag att vi ska göra.

    SvaraRadera