tisdag 21 juli 2009

Filmkväll

Jag sms:de min systerdotter Emelie och frågade om hon ville vara med sin moster idag. Och det ville hon. Vi for till stan och hyrde massa filmer, har sett 3 st av dom 6 som vi lånade. Imorgon kommer jag skriva vilka filmer vi har hyrt. En film fick hon ta med sig hem, nån thriller-rysare som jag inte klarar av att se. Få väl bara massa mardrömmar. Emelie har precis farit hem på sin moppe. Dom andra filmerna får vi se imorgon, om nu Emelie vill komma och se dom andra 2 som är kvar.
Till middag grillade vi fläskfilé med potatisgratäng till, det var gott.
Sara ringde och frågade om vi ville komma och fika, men eftersom Emelie var här så gick det inte, men vi har bokat in oss imorgon för både middag och fika hos dom, inte illa.
Mange var röd som en tomat i ansiktet, dom timmarna vi satt igår på båten fick honom en liten bränna. Vad jag skrattade åt honom. Han var inte så sugen att fara ut med båten idag, han behöver nog vila huden från solen ett tag. Jag däremot är brun (not) men vi kan ju låssas, jag blir väl det om inget annat ;-)
Nu ska jag och Kungen gå och sova... eller jag ska se tv tills jag somnar som jag alltid gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar