torsdag 9 juli 2009

Vilat.

När jag kom från stan hade Rebecca farit till en kompis. Jag hittade flytvästar till mig och Mange. Linus höll fortfarande på att polera båten. Han är så duktig. Jag provade polera med maskinen, det var tungt och jobbigt. Ne, mina armar och axlar fixar inte sånt jobb.
Gick och såg en film, somnade som vanligt, samtidigt behövde jag det oxå. Vaknade kring 17 tiden. Oj då ingen mat på gång. Linus och Mange var och polerade klart båten när han kom hem från jobbet så han hade inte heller börjat med nån mat. Det fick bli lax i ugn och ris. Det tog sin lilla tid.
Linus är nu så besviken på sin pappa. Han ville fara till honom men pappan kunde inte hämta honom när Linus ville. När nånting går emot Linus så faller hela världen samman. Ingen middag har Linus ätit. Han är så tjurig, ungen, har han bestämt att inte äta så har han. Men det är han som får gå vara hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar