tisdag 14 juli 2009

Kul kul kul.

För en stund sen har vi kommit hem från Boden. Det har varit så kul att träffas och surra hela dagen. Barnen har badat pool, hoppat studsmatta och spelat fotboll så dom har nog oxå haft det super bra. Rebecca och Sanna ville sova över hos varandra. Men Johanna sa att det får bli en annan gång, Sanna har varit vaken så sent dom senaste dagarna så hon behöver få sova igen några timmar, och det är så sant. Ronny hann jag se en kortis, han hade fotbollsträning. Stefan (Ronnys bror) med familj kom oxå en sväng och fikade lite.
Jag frågade Johanna om dom inte kunde komma till oss imorgon och om det är fint väder kan vi gå ner till stranden. Och det ville dom, så hoppas att vädret blir lika bra imorgon.
Jag hade gärna visat kort men nu är det så att kameran glömde jag hos Ronny och Johanna. Jag är inte förvånad, det är ju tur att jag inte glömmer något barn ialla fall.
Nu snart måste jag få Rebecca i duschen, det är nämligen klor i poolen så hon måste duscha av sig. Sen vill jag till graven en sväng och vattna blommorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar