onsdag 8 juli 2009

Sovit klart.

Nu har jag kommit hem från sjukhuset igen. Allt hade blivit registrerat som tur var. Jag skulle inte vilja göra om proceduren igen. Bökigt var det med alla sladdar. Jag trodde aldrig att jag skulle somna heller igår kväll, låg vaken hur länge som helst. Jag har fått en ny läkartid, den 6 augusti kl 19,30, vilken tid förresten för ett läkarbesök. Då får jag veta hur jag har sovit.
Det blev inget foto på mig med alla sladdar, men ni kan ju bara tänka er hur jag såg ut. Fegt av dig att inte skriva vem kommentaren kommer ifrån (namnet) ;-)
När jag kom hem så var Linus och Rebecca vaken. Linus hade precis väckt Rebecca. Denna båt som dom ska börja städa ur. Det var slut på det lugnet. Jag som hade tänkt gå och lägga mig igen.

2 kommentarer:

  1. Så ja vad duktig du är Thomas (gammelgubbe), nu kan du skriva kommentarer.

    SvaraRadera