lördag 18 juli 2009

Kläder...

Det blev ingen båttur idag, det blåser för mycket. Men vi har varit och köpt ett bord som vi kan ha i båten. Har kört fram och tillbaka på olika affärer tills vi hittade det vi ville ha.
Har varit ute och promenerat med Sara, vi tog en längre runda, oj vad tungt och jobbigt det vart i slutet och varmt på vissa ställen. Vi eller Rebecca fick även 3 påsar med kläder från dom som Olivia har vuxit ur. Jätte tack för dom. Ska sortera dom när Rebecca inte är hemma, slänga det som är lite mer nötta.
Jag var vrålhungrig när jag kom hem, men ingen middag var lagad, typiskt. Det fick bli varma mackor. Det var gott.
Jag är lite sugen att göra en rabarber smulpaj, den jag gjorde i torsdags vart så himla god, men om jag gör en så kommer den säkert inte bli lika god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar