söndag 26 juli 2009

Nybakade bullar.

Idag är det så dåligt väder ute så jag har faktiskt bakat bullar till min syster. Inte illa eller hur?
Nog har väl Susann en ganska snäll lillasyster, eller hur??? Jag har kvar bullar så jag behövde inga. Dom ska komma och fika sen ikväll. Det är så himla gott med nygräddade bullar.
Nu har Mange startat grillen, vi ska grilla kyckling med potatisgratäng och en god sallad till. Vi har ett superbra grillnät till grillen, med den så fastnar det inget som det kan göra när man grillar kyckling och fisk.

Smarrigt eller hur?

Många blev det, hela 89 st.
Sallad med salladsblad, gurka, paprika, tomat, majs
ananas och fetaost och en god dressingmix i.

Mmm, gott
Under tiden jag bakade bullar rensade Mange i garaget, vilket behövdes kan jag säga. Man hittar aldrig nå där som man behöver. Så vi har säkert dubbelt eller tredubbelt av mycket.
När jag bloggade så snodde Kungen en bulla om mumsade brevid mig, och jag märkte inget först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar