onsdag 8 juli 2009

Dammsugaren.

Tror du inte dammsugarmunstycket gick av. Ja, det var ju bara att fara på Coop och köpa ett nytt. Fast det jag hade har jag haft i flera herrans år. Men det är så irriterande när den går sönder precis när man har satt igång med att dammsuga, jag som verkligen hatar det. Nu väntar jag tills jag kan dammsuga tv rummet, Linus ser nå program som han ville se, jag är ju en ganska snäll mamma så jag låter honom se klart. Fast egentligen vill jag göra bort det.
Kungen ligger på sängen och tittar på mig, han är lite feg att hoppa ner om det inte finns nån matta han kan landa på. Han är så söt där han sitter...

2 kommentarer:

  1. Jag tror inte det är meningen att du ska städa idag. Lägg dig och läs istället :) /Sara

    SvaraRadera
  2. Jo jag skulle ha gjort det....

    SvaraRadera