torsdag 2 juli 2009

Packning som gäller idag.

Som sagt idag ska vi packa för att fara till Pajala i eftermiddag. Mange jobbar nog till kl 16 idag. Så det blir att vi kommer fram på kvällen, tråkigt. Jag måste köpa åksjuketabletter till Rebecca, dom är slut och jag får inte glömma bort det. Såg på vädret att dom inte har lovat så jättevarmt i Pajala i helgen, vilket känns jättetråkigt. Men i år ska vi inte glömma jackor och lite varmare kläder. I fjol var det svinkallt och dåligt med varma kläder hade vi med oss. Undra när Linus kommer hem idag.
Igår blev vi båtägare, vill jag det??? Jag är inte så förtjust i båtar, har sån respekt för vatten. När jag var liten var jag livrädd att åka båt, fråga mig inte varför. Inte för att vi åkte så jätteofta båt heller, men nån gång blev det ju. Mange säger att vi kan göra nånting tillsammans, och i och för sig så har han rätt, men jag är lite tveksam ändå. Fast vi har inte hämtat den ännu. Så nu är Corvetten borta, vilket känns skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar