torsdag 30 juli 2009

Lulekalaset

Mia frågade mig om jag ville följa med på stan och kolla lite. Och så klart hängde jag med. Stina (Mias dotter), Jonas och lilla Tuva kom oxå. Vilket söt unge dom har! Vi började med att äta mat, jag tog en Nachotallrik, supergott. Varmt som tusan var det, men samtidigt skönt, bättre så här än kallt och blåsigt, så man ska inte klaga.
Mia den lilla grisen, LURADE till sig en stor chokladask på tivolit. Hon hade spelat 2 ggr och var en siffra ifrån vinsten båda gångerna, så hon fick en ask av killen. Men inte ska ni tro att vi andra fick någon. :-(
Men snäll som Mia är så fick vi en varsin chokladkaka, även Mange, Linus & Rebecca fick en var. Man blev lite festasugen när man gick där och såg alla tält och folket och allt. Jag tror att vädret gör sitt oxå.

3 kommentarer:

  1. Grien???hm
    Lurade gjorde jag ju inte precis jag fick den ju för att jag är sååå bäst (ibland)hihi

    SvaraRadera
  2. gick det bra att cykla hem? haha

    SvaraRadera
  3. Utmärkt, all choklad kvar

    SvaraRadera