tisdag 30 juni 2009

En dag på stranden...

Efter lunch kom Ebba hit och vi kunde gå ner på stranden. Varmt och skönt. Vi badade, solade och fikade. Premiärdoppet för i år vart det och det var såå svalkande och skönt. Innan vi gick ner så hade Anneli och Ebba med sig deras hund Thea, en söt liten en. Kungen vart förtjust i henne, men hon var inte så pigg på att busa, hon ville gå och kolla in alla rum istället. Väl nere på stranden började flickorna spela med en boll som man ska fylla med vatten och kasta till varandra. Även jag badade sen när dom hade kastat bollen klart. Då gick vi där det var lite mer djupare vatten så dom kunde simma. Annars fick dom snällt vara där det var mer grunt. Det är så långgrunt på Storsand och ville ha lite koll eftersom jag var ensam vuxen där med dom. Här kommer lite bilder:






Här kastar Rebecca och Ebba en boll som är fylld med vatten.
Här solar tjejerna.
Vi hade även med fika på stranden.
Är flyter dom på badmadrasserna.
Efter strandbesöket åt vi ugnspannkaka.

2 kommentarer:

  1. Vet du vad den bollen heter eller vart man kan köpa den..?

    SvaraRadera
  2. Oj, det var längesen(nåt år sedan)jag köpte den där bollen. Men jag tror jag köpte den på Barnens hus, men är tyvärr inte säker.
    Hoppas du får tag på en sån boll.

    SvaraRadera