måndag 8 juni 2009

Läkarbesök.

Idag har jag varit till Previa på ett läkarbesök. Jag berättade allt som har hänt, och att det är så svårt att få livet att gå vidare vissa dagar, man vet inte HUR man kan gå vidare, och att jobbet är så otroligt långt borta. Han vill att jag ska besöka jobbet 2-3 ggr i veckan, den här och nästa vecka. Sen ska jag tillbaka den 22 juni till honom och prata hur vi ska gå vidare. Han vill att jag ska börja jobba 2 timmar om dagen, men att vi får se hur jag mår då.
Efter jag hade varit hos läkaren lunchade jag med Carina, min jobbarkompis på Dagobert. Sen var det samtal med chefen.
Linus farfar ringde och sa att Linus inte var i skolan idag, att han mådde inte bra. JO tjena säger jag. Linus var hemma när jag kom från jobbet och jag frågade varför han inte var i skolan. Då berättade han att pappa inte orkade köra honom till skolan.
HUR FAN KAN MAN VÄLJA ATT INTE KÖRA SITT BARN TILL SKOLAN, ATT MAN INTE ORKAR????? Jag sa till Linus att farfar hade sagt att Linus inte mådde bra, då sa Linus att farfar kan inte säga hela sanningen. Jag blir så förbannad, det är sista skolveckan innan sommarlovet, så jäkla sjukt.
Väntar nu på att jag ska hämta Rebecca från skolan, vi ska sen fara/cykla runt till hennes kompisar och dela ut hennes inbjudan till kalaset som hon ska ha på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar