tisdag 9 juni 2009

Sista skolveckan.

Ja då var barnen på väg till skolan på sina cyklar. Rebecca skulle ha idrott idag och vid tveksamt väder skulle dom ha med innekläder, hon ville inte cykla då för ryggsäcken blir för tung säger hon. Men inga innekläder följdes då med för jag kör inte nån till skolan, det är bara att cykla. Så jag hoppas att det inte börjar regna så dom kan vara ute.
Detta är sista skolveckan, helt otroligt, snart sommarlov. Tiden går så himla snabbt.
Jag har glömt bort att anmäla Rebecca till fotbollsskolan, hon kommer INTE bli glad. Jag har tvekat hit och dit med denna fotbollsskolan. Men tänkte under helgen att hon skulle få gå ialla fall, men när jag väl tar fram pappren så har sista anmälningsdagen redan gått. Tusan oxå!
Rebecca skulle även på Harry Potterläger med Scouterna i helgen, fredag-söndag, först anmälde jag henne och tänkte att hon kan få sova en natt, men nu har jag avbokat hennes plats för vi ska ha kalas, hon blev inte glad kan jag säga. Men ska man få göra allt? Allt kostar pengar dessutom. Ja det är så svårt med alla läger, cuper och fotbollsskola.
Jag var nu så fräck att jag mailade och frågade om Rebecca kan få komma på fotbollsskolan fast anmälningsdagen har gått ut. Jag hoppas på ett positivt svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar