tisdag 9 juni 2009

Promenad.

Mitt på dagen for jag till Anneli och hälsade på, vi fikade och surrade om allt möjligt. Det var kul att träffa henne, det var ett tag sen vi sågs. När jag kom hem så var Linus redan hemma, strax efter det kom Rebecca hem med en kompis.
Jag hade fått ett brev från Sunderbysjukhus om att få göra sömnregistrering, jag snarkar och har luftuppehåll när jag sover, så jag har begärt för 2 år sedan att få komma på en koll, och den 7 Juli ska jag äntligen få göra den, och tack och lov får jag göra den hemma, en natt. Jag får låna hem nån apparat som ska kolla hur jag sover under natten, förmodligen mäter den hur mycket syre jag får i mig under natten. Jag säger bara äntligen.
Idag åt vi lax i ugn med potatis och grönsaker. Jag pratade lite med Linus om när han fyller år att han kan få bjuda hem några kompisar och se film och äta godis och det gick han med på.
Vid 18 tiden ringer Sara och frågar om jag inte läser mina sms som jag fått. Hon hade nämligen skickat ett sms för en timme sedan och frågat om jag ville gå ut på promenad, som jag av nån konstig anledning har missat. Och givetvis ville jag det. Promenad säger man inte nej till, det är så skönt och roligt speciellt om man är två. Jag tror att vi gick en timme, jag känner nu att jag är slut i benen. Ska nu gå och se Intern X på TV4 fakta med Magnus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar