söndag 14 juni 2009

Rebeccas kalas.

Idag har Rebecca haft sitt kalas, så nu är barnens kalas över för detta år. Skönt, det är både för-och nackdelar när dom fyller år så nära varandra, fördelen är att nu är det 1 år kvar tills nästa kalas. Jag har lovat Rebecca att inte skriva nånting om hennes kalas eller lägga in bilder på min blogg, det ville hon göra på sin egen blogg, så ni får vänta med spänning till det kommer på http://alvinabloggen.blogspot.com/
Men det var uppskattat ialla fall. Nu är hon och spelar fotbollsmatch i regnet, jag hoppas dom vinner. Det skulle vara kul eftersom det är hennes födelsedag.
Magnus mamma och pappa har varit förbi en sväng och lämnat en present till barnen och drack kaffe. Väntar på att Rebecca ska komma hem så vi kan äta middag, jag tror vi ska köpa pizza, orkar inte göra nån mat. Sen ska jag nog se en av filmerna Linus hyrde igår. Så det blir nog en lugn kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar