onsdag 10 juni 2009

Lunch med chefen (Birgitta)

Idag for jag till Elias grav och vattnade minirosorna. Dom har klarat sig fint och var jättefina. Efter det for jag in till stan och köpte studentpresent till Jimmy och lite annat som behövdes. Sen for jag till jobbet och hälsade på en kort sväng. Skulle äta lunch med chefen som heter Birgitta, vi gick till Östens Pärla. Jag älskar deras mat när det är buffé. Man kan ta hur mycket man vill. Efter lunchen gick jag upp till jobbet igen och sa hej då och pratade med en av sommarvikarierna som heter Cecilia, hon var så ledsen när jag pratade om Elias. Vi pratade en kort stund. Sen for jag hem för Emelie skulle komma förbi. Vi pratade om allt möjligt om vad som är jobbigt och sånt. Rebecca ringde sen och ville att jag skulle komma och möte henne med cykeln, och det gjorde jag. När Mange kom hem så fick Rebecca en överraskning, hon fick nämligen sin födelsedagpresent (i förväg), en ny cykel. Nu har jag lagt ut hennes gamla cykel på blocket, hoppas nån nappar.
Så här fin är hennes cykel:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar