onsdag 10 juni 2009

Mitt älskade gudbarn Emelie

Jag blir så ledsen inombords när jag läser din blogg.
Jag förstår hur du känner, tro mig. Jag om någon VET hur det känns att må dåligt. Jag vill inte att du ska må så här. Jag kommer ALLTID ställa upp för dig. Du har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Jag kommer ALDRIG svika dig eller lämna dig i sticket. Jag hoppas att du vet det och känner det. Du ska veta att du är en söt, härlig och trevlig tjej och som förtjänar att må bra. Du förtjänar inte att må så här dåligt. Ibland måste man få häva ur sig det som är dåligt, pest och pina. Men då gäller det att man börjar prata, och jag vet att det är svårt, men försök.
Jag ska hjälpa dig, ska stötta dig, ska gråta med dig. Ja jag ska göra allt i min makt för att du ska må bra eller bättre ialla fall. Det man måste är att KÄMPA emot dessa mörka hemska tankarna och ta emot den hjälp som erbjuds. Och jag finns här för dig dygnet runt, det är bara att ringa eller skriva på MSN så ringer jag upp.
Och Emelie, jag vet att din mamma finns där för dig, hon gör allt för att hjälpa dig, fast det inte känns som så ibland, hon är ditt barn och älskar dig, glöm aldrig det. Du har så många människor som älskar dig och finns där för dig. Men jag vet att den person som du önskar inte finns där just nu. Men jag ska försöka hjälpa dig med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar