fredag 26 juni 2009

Nytt läkarintg.

Har fått brev från försäkringskassan om att Manges sjukskrivning inte är godkänd och han inte får några pengar. Ringde till förlossningen och förklarade läget att han måste få ett nytt, det gäller 4 veckor som försäkringskassan ska betala ut. En läkare ringde sen upp och det var inga problem att få ett nytt, men han tyckte det var konstigt att dom inte godkände intyget. For upp till sjukhuset och hämtade det och postade iväg det på en gång. Ringde sen till handläggaren och sa att ett nytt intyg är på väg och att utbetalningen måste ske snarast. Och är den inte godkänd måste dom ringa till Mange och tala om det. Och det skulle hon göra.
Jag blir så förbannad på min man när han inte kan fixa saker och ting själv, speciellt när det gäller sånt här. Så en utskällning fick han rakt i örat.
Jag är inte riktigt i form heller, har sovit kass i natt, är trött och slut och då blir dagen jobbigare. Fick ett sms från Rebeccas pappa där han frågade om Rebecca kunde komma hem på söndag eftermiddag istället för på måndag, för han jobbar då. Kors i taket säger jag bara! Men det är klart att min älskling kan komma 1 dag tidigare. Saknar dom jättemycket. Få se när Linus kommer hem. Han visste inte än om han ska följa med till Pajala på torsdag nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar