lördag 27 juni 2009

Bloggar på altan.

Nu sitter jag och Magnus på altan, han läser tidningen och jag bloggar medans jag väntar på att få tidningen. Det brukar ta sån tid för honom att läsa. Det går mycket fortare för mig att läsa morgontidningen. Undra vad vi ska göra idag?
Vi ska ialla fall till graven och lägga dit gräsfrön och se om gravstenen har kommit. Måste även vattna minirosorna.
Och ingen har jag att fara och bada med, barnen är ju inte här och Emelie är på väg söderut med familjen. Men imorgon kommer Rebecca hem ialla fall och det ska bli skönt att få hem henne. På onsdag är hon bjuden på kalas, en kille (Viktor) i hennes klass, han ska ha sitt kalas på Golfgarden (minigolf). Sen på torsdag far vi till Pajala. Om nu Mange kan ta semester. Annars får jag väl fara själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar