fredag 12 juni 2009

Jimmys student

Tror ni inte jag missade när Jimmy skulle springa ut från skolan. Vad arg jag var och ledsen, hade sett framemot det så mycket. Det var sån trafik, har aldrig sett på maken. Jag skulle inte ha kört via stan, utan jag skulle har tagit en annan väg, förbi Bergnäset istället, men hur ska man veta. Kunde aldrig tro detta. Men jag fick filma och knäppa lite kort efteråt istället. Men det kändes jättetråkigt, och jag var så stressad för jag förstod att jag eventuellt skulle missa det roliga.
Efteråt for jag, Emelie, Linus och Sofia och hämtade Rebecca på skolan och Kungen som var hemma. Vi fikade, fotograferade och filmade lite. Måste ha nåt som minne när man blir gammal och gaggig. Jimmy skulle på studentfest så han ville iväg, jag och Susann körde han till Porsön, sen for vi på stan och köpte en present. Sen tillbaka till Antnäs och hem med barnen och göra tårta och middag. Det får bli grillkorv och pommesfrites. Sen kommer pappa, mamma, Robert, Susann med Sofia så ska vi fira Linus och Rebecca som fyller år i helgen. Linus imorgon och Rebecca på söndag. Så det blir mycket fika idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar