onsdag 17 juni 2009

Helt otrolig.

Ibland undrar jag hur funtad jag är. Ja jag får ibland känna mig urdum. Jag pratade med Rebeccas kompis mamma igår om att jag kan köra och hämta dom till fotbollsskolan. Jo vi kom överens om en tid. Men vaaa faaaan jag kom 1 timme för tidigt, guu vad jag skämdes, hela familjen stod i nattlinnen och hade precis vaknat. Så det var bara att fara hem ígen och vänta 1 timme. Rebecca blev inte så glad för hon kom på att hon hade kunnat få sova 1 timme längre på morgonen. Vilken hemsk mamma jag är!
Efter jag hade lämnat dom i Sunderbyn for jag till jobbet för att göra det andra besöken denna vecka. Jag satt en stund framför min dator, hade hur många mail som helst, men dom åkte bort. Pratade med några jobbarkollegor och chefen. Ska till läkaren på måndag så få se vad som sägs. Jag och chefen planerade inget utan väntar tills nästa vecka och se hur allt blir. Känns skönt.
När jag kom hem åt jag och Linus varmkorv med bröd och sen for vi ut och cyklade. Vi cyklade till graven och vattnade rosorna, gravstenen hade då inte kommit. Begravningsbyrån trodde att den kunde komma denna vecka, men jag tror inte det.
När posten kom så hade jag fått en räkning på 600 kr från bibloteket, Linus har nämligen glömt att lämna igen 2 böcker. Jag blev så klart rasande, inte vill jag betala den där räkningen, 600 kr är ju skitmycket pengar. Så imorgon får herr Linus hoppa upp på cykeln och lämna igen böckerna. Han är så slarvig med sånt.
Ska snart hämta alla från fotbollsskolan, ja dom jag körde dit på morgonen, jag ska inte hämta ALLA utan bara 4 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar