lördag 6 juni 2009

Sovmorgon.

Idag steg jag upp kl 10, skönt att få sova ut, ingen klocka som ringer på morgonen. Inga barn (Rebecca) som "gnäller" att man ska kliva upp. Men samtidigt är det så tyst när dom inte är här, känns lite konstigt. Jag blev snopen när ingen morgontidning hade kommit, men det är ju en röd dag idag kom jag på sen, och då kommer det ingen tidning.
Idag ska Emelie komma hit, vi ska ha ett minispa, med fotbad och ansiktsmask och sånt. Ska bli himla kul. Men jag vet inte om jag ska hämta henne eller om hon kör moppe hit. Ska ringa och prata med henne sen hur vi ska lägga upp dagen.
Jag och Mange behöver ialla fall fara och handla lite, han var sugen att grilla grillspett idag. Vi var på bolaget igår, han köpte öl och jag (kors i taket) köpte Bacardi Breezer, men "bara" 4 st små flaskor. Jag är ju inte gravid nå mer så jag kan smaka lite grann ialla fall tänkte jag. Huvaligen det är längesen jag drack alkohol. Det är ju fotboll ikväll på tv som jag inte vill se, jag gillar inte fotboll, det händer ingeting, springa efter en boll på en gigantisk fotbollsplan, nej tack, det kan jag vara utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar