fredag 5 juni 2009

Chai te med mintsockerkaka.

Fyy vad svinkallt det var att cykla, hade nästan behövt ha mössa, men vantar hade jag på ialla fall, mina ben är som spagetti nu. Inte ska ni tro att jag hade medvind. Det var bara att trampa på för mig.
Allt klart med barnmorskan nu med prover och det andra. Allt var bara bra, blodvärdet låg nu på 130 och det är bra, ska äta dom järntabletter som jag har kvar i asken varannan dag. Vikten ska vi inte prata om. Men om ni nu vill veta så har jag har gått ner ALLA graviditetskilon, - 2 kg extra, vilket känns bra.

Frusen var jag när jag kom hem, så det passade alldeles utmärkt med ett glas chai te och smakprov på sockerkakan. Nu i efterhand var jag nog lite snål med after eight, ska ta mer nästa gång jag ska baka den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar