onsdag 10 juni 2009

Cykeltur med barnen.

Vi har precis kommit hem från en liten cykeltur till Coop, där köpte vi jordgubbar och grädde. Fyy vad jobbigt det var att cykla uppför backen som går till Gammelstad, men vi alla 3 klarade den, Tjohoo. Rebecca vart mäktigt stolt att hon fixade att cykla upp för hela backen. Nu är Rebecca i köket och fixar en överraskning till oss alla. Jordgubbar och grädde, fast det är bara Rebecca som vill ha med grädde. Jag är inte så förtjust i grädde, det är gott till maträtter men inte annars. Jordgubbar är verkligen sommar för oss. Och Rebecca klarade att cykla på den nya cykeln oxå.
Linus däremot.... jag vet inte hur han lyckas, men såg nu att framskärmen var trasig på cykeln. Jag blir såååå less. Men han får ingen ny, så är det bara. Kan man inte vara mer rädd om sakerna så...
Nu ska jag och resten av familjen se på Halv åtta hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar