måndag 29 juni 2009

Elias gravsten.

Nu har jag ringt begravningsbyrån och frågat vart Elias gravsten är eller när dom kommer så att säga. Hon ringde till dom och frågade hur länge det tar. Dom var nu i Kiruna och lämnar gravstenar och deras planering är att komma till Luleå nästa vecka om allt går som det ska annars blir det veckan därpå.

Rebecca for till en kompis för en stund sen, det var inte länge hon kunde hålla sig hemma, men det är väl så när man är ung, kompisar är allt. Det är klart att det är kul att hon är med kompisar oxå, så missförstå mig inte.
Ni som inte har sett Elias dödsannons.

2 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Först villl jag gratta till lilla Elias, så hemskt att han inte fick stanna kvar hos er!
    Jag hittade hit när jag sökte inspiration till min dotters dödsannons (hon föddes och dog i juni i år, i vecka 23) och tyckte att eran bild var så fin! Får jag fråga vart ni hittat den?
    mvh, Lina

    SvaraRadera
  2. Bilden på dödsannonsen hittade vi på en begravningsbyrå som vi gick till för att få hjälp med Elias begravning.
    Jag vill både gratta dig till din lilla dotter samtidigt vill jag beklaga sorgen. Jag vet hur det känns.

    SvaraRadera