tisdag 16 juni 2009

Jag ändrade mig.

Det blev att baka bullar ialla fall idag. Nu luktar det så gott i köket eller i hela huset. Men ni kan ju bara gissa vad som tog slut mitt i allt. Jo pärlsockret!
Jag försökte få Linus att cykla till Statoil, men icket det. Idag är det tv-n som gäller. Sen när Mange kommer hem är Linus oppstinat, har så mycket spring i benen. Jag vet att han kommer at gnälla "jag har inget att göra eller Mange vad ska vi göra". Jag ställer upp för honom i allt, men när jag begär någonting så blir det tvärnit, jäkla unge. Så det var bara att hoppa in i bilen och köpa det som saknades. Nu vet NI ialla fall vart det finns nybakade bullar, ska läska er extra mycket med bilder.
Rebecca borde komma hem snart. Och Mange med dessutom. Och ingen middag har jag planerat. Det blir bara kaos i skallen om jag ska göra flera saker samtidigt eller tänka flera saker samtidigt, jag har märkt att det inte fungerar så bra just nu med det. Jag får höra vad dom skulle vilja ha till middag när alla är hemma.
Ja så var det däcken till bilen, jag hinner inte att få dom på bilen före midsommar, vilket jag misstänkte. Bokade upp en tid, så den 29 juni kl 14 ska jag till Volvo och få dom nya däcken på.
Bullarna som är nybakade:


1 kommentar: