tisdag 23 juni 2009

Sovmorgon idag.

Jag vaknade idag efter kl 11, trodde aldrig att klockan var så mycket. Skönt att få sova ut, behöver väl sova tillbaka alla timmar jag förlorade i helgen. Nu håller jag på att tvätta upp alla kläder som är smutsiga, sen ska jag ta itu med alla sängkläder. Men undra om det ska börja regna för det vill jag inte, vill kunna hänga ut dom för torkning.
Jag for en sväng in till stan, till Telia butiken med datorn. Fick en ny med en annan färg, men det spelar ingen roll vilken färg det är. Så nu håller den på att installeras, hoppas den fungerar. Sen glömde han som gjorde köpet med mig igår att skicka med antivirusprogram så det fick jag nu. Vad glad Rebecca ska bli när hon kommer hem på måndag när hon ska få en egen dator. När vi far upp till Pajala nästa vecka så kan det inte bli nå bråk om datorerna som det vart sist. Rebecca fick inte se film på Linus dator. Nu blir det inga problem med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar