lördag 13 juni 2009

Linus 13 år idag.
















På morgonen gjorde jag och Rebecca en frukostbricka till Linus och gick in och sjöng "ja må han leva". Han öppnade presenter och fikade i sängen. Han trodde jag filmade så han låg under täcket och vågade inte titta. Men jag filmade inte, jag bar brickan, har tyvärr bara 2 armar. Han blev nöjd med presenterna. Han fick skylt som ska hänga på dörren med hans namn, stegräknare, tennisracket med ett spel till, dataspel och en cykel som han fick i slutet på april. Tänk han är redan 13 år, tonåring, vad tiden går fort. Min lille kille som har blivit så stor. Han har nu farit till Anders, en kompis som bor är i Gammelstad. Och Rebecca for till Olivia på Mjölkudden.
Så jag och Mange är ensam, tyst, lugnt och skönt. Mange är förkyld och hostar mycket, så han är lite krasslig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar