måndag 29 juni 2009

Långpromenad.

Det kom några och tittade på vårt akvarium på eftermiddagen och dom vart hur impad som helst på sköldpaddan och akvariumet, så dom ska komma och hämta den ikväll, vi måste ju tömma den och det först. Dom tyckte han/hon var så aktiv och fin att se på. Det var deras son som ska få fiskar hade dom tänkt men jag tror dom ändrade sig och tar sköldpaddan istället.
Sent igår kväll gick jag och Sara en långpromenad, över 1 timme gick vi, hur skönt som helst. När jag kom hem vid 22 tiden var Mange på väg att lägga sig, jag hoppade in i duschen och sen i säng.
Rebecca sov så skönt.
Idag ska jag och få mina nya sommardäck till bilen, får INTE glömma bort tiden, kl 14 ska jag till Volvo.
Det är lite svalare idag ute, är lite skönt faktiskt. Behöver inte ha panik att ligga och sola. Men imorgon får solen gärna titta fram, hade tänkt att gå ner till stranden med Rebecca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar