tisdag 23 juni 2009

Igår kväll.

Jag var och skaffade mig ett mobilt bredband igår + en liten bärbar dator som Rebecca ska få använda tänkte jag. Jag höll på att tjorva med den igår kväll. Fick inte simkortet att fungera, provade simkortet i en tfn och då fungerade det, tog ett annat simkort i datorn och då fungerade det inte. Så det måste vara fel på simkortläsaren enligt Telias kundtjänst som jag pratade med. Tusan oxå, då måste jag in till stan och lämna tillbaka den. Få se om jag orkar idag annars får det bli imorgon. Under tiden fick jag ett SMS från Sara som frågade om jag var sugen att gå på en promenad och det var jag ju så klart. Men under tiden så hann jag glömma bort denna promenad eftersom jag höll på med datorn samtidigt. Till slut hade jag fått 2 sms av henne där hon frågade om jag var på väg. Det första sms hade jag inte hört att jag hade fått, jag var ju helt inne i datorvärlden. Men som sagt jag hade ju glömt bort det. Men jag skyndade mig iväg så vi skulle hinna promenera. Det är så skönt att gå och få surra ett tag. Att göra 2 saker samtidigt fungerar inte alls för mig, det är ju bevisat. Hon frågade om jag börjar bli senil när jag kom till henne och man börjar ju fundera, men jag skrattade bara, jag är helt otrolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar