måndag 15 juni 2009

Fotbollsskolan börjar.

Ja då var det första dagen på Rebeccas fotbollsskolan. Ni kan ju bara gissa hur trött hon var, jag höll inte få upp henne. Så nästa år blir det nog ingen fotbollsskola hade jag tänkt. Hon ska åka med en kompis och hennes mamma som jobbar på kansliet i Sunderbyn. Dom måste vara där kl 8 idag men fotbollsskolan börjar kl 10,00, men hon hade lite kvar att göra som hade med fotbollsskolan att göra. Imorgon får hon sova lite längre, men då kommer hon väl vakna före tuppen.
Linus sover ännu. Jag ska till jobbet idag, tänkte hinna till 9 fikat. Sen ska jag lämna tillbaka tights som jag köpte till Rebecca, jag köpte nämligen fel. Sen hem och göra lunch till mig och Linus. Kl 15,20 ska jag till veterinären med Kungen. När han överanstränger vänster bakben börjar han göra dubbetskutt (haltar), vill kolla vad det kan vara. Har varit så ett tag nu. Sen ska han få 1 års sprutan, som skulle ha tagits för längesen, men bättre sent än aldrig.
Rebecca hann aldrig blogga igår, hon kom hem sent och JÄTTEBLÖT, t.o.m. fotbollsskorna var dyngsura imorse, så jag ska se till att hon gör det när hon kommer hem innan hon ska ha vanlig fotbollsträning. Denna fotboll, den tar upp all tid. Sen på onsdag har dom match i Trångfors, vart ligger det???

2 kommentarer:

  1. Trångfors ligger utanför Boden. Det är bara att härda ut, nu är du en fotbollsmamma. Det kommer att bli många resor på cuper och matcher. Det kommer att bli roligt även för dig när du lär känna alla föräldrar i laget.

    SvaraRadera
  2. Nee fyyy, jag gillar inte fotboll. Kommer nog aldrig att börja göra det heller.

    SvaraRadera