torsdag 11 juni 2009

Köra Rebecca till skolan.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå, jag ska köra Rebecca till skolan. Dom ska nämligen tömma allt som dom har jobbat med under vårterminen. Kan bli lite tungt för henne att cykla hem med allt, så jag kan vara snäll med henne tänkte jag.
Linus sover ännu, ska väcka honom strax. Vi ska till Luleå Centrala Stödteamet och prata. Och den här gången skulle jag få vara med, ska bli spännande och höra vad han säger. Dom 2 andra gångerna vi har varit där har Linus pratat själv.
Ikväll har Linus skolavslutning, ska bli kul att fara till kyrkan och höra när dom sjunger och spelar. Efter det har Linus sommarlov. Jag hoppas att Magnus kan följa med, så vi både kan filma och fotografera. Rebecca har fotbollsmatch idag, samtidigt som skolavslutningen. Men eftersom jag ska filma så valde hon att gå på matchen. Men hon hade beslutångest. Nä nu ska jag väcka Linus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar