måndag 29 juni 2009

Akvariumet sålt.

Nu har dom varit och hämtat akvariumet och sköldpaddan, så nu är det så tomt i köket. Men vi ska sätta tillbaka vitrinskåpet som vi har i gillerummet.
Ikväll har jag gjort en rabarber/hallon smulpaj som nu ligger för att svalna lite grann. Det ska bli jättegott.
Rebecca sitter och spelar på sin dator. Hon och jag for på Toy´s rus (vet inte hur det stavas), där köpte vi en present till kalaset hon ska till på onsdag.
Har varit på Volvo och fått bytt till nya sommardäck, jäkla vad dyrt det är. Jag behöver även nya vinterdäck till vintern. Att det ska vara så dyrt.
Är det fint väder i morgon ska jag och Rebecca till stranden och bada och sola. Få se om Rebeccas kompis Ebba kan följa med. Annars måste jag roa henne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar