torsdag 25 juni 2009

Lunch med Carina.

Imorse kom Linus pappa och plingade på dörren och frågade om Linus gamla mobiltelefon var här. Jag som låg och sov, vart inte så glad. Gick sen och la mig igen efter ett tag ringde syrran, då var det bara att kliva upp.
For in till stan för att äta lunch med Carina från jobbet. Vi gick till smaka, och mackan vi åt var inge god alls, åt nästan ingeting av den. Den smakade äckligt. På stan hittade jag en bikini som jag köpte, ta 3 betala för 2, perfekt.
Jag hade glömt mobiltelefonen hemma så när jag klev in så ringde den för fullt. Det var Mange, det brinner i hans kompis bilfirma. Fick läsa för honom vad som stod i tidningarna. Vad hemskt.
Hade fått ett sms från Sara där hon skriver att jag är dålig på att uppdatera min blogg..... :-)) Ja vad säger man, ibland är det så :-)
Nu ska jag ta och prova bikinin och se om den passar för jag ides inte prova den på Stadium.

3 kommentarer:

  1. Synd att jag inte kunde vara med och luncha men just nu ligger jag pall och har ont efter sprutorna jag fick idag. Hoppas du kommer in någon fler gång och äter lunch med oss.

    SvaraRadera
  2. Men nu har du ju varit duktig och skrivit nå:) /Sara

    SvaraRadera
  3. Nog ska jag komma in flera gånger till jobbet så vi kan äta lunch, ska komma in nån dag nästa vecka, men om det blir lunch då vet jag inte än.

    SvaraRadera