måndag 15 juni 2009

Halv åtta hos mig..... Jo tjena!

Inte gick jag och såg halv åtta hos mig som jag skrev att jag skulle, jag fastnade vid datorn. Nu sitter jag och "gnäller" till Rebecca att hon ska ta på sig nattlinnet och borsta tänderna. Jag ska BARA säger hon. Nu är det nån ny serie på TV4 som hon sitter och ser. Undra hur trött hon är imorgon när jag kommer att väcka henne. Vill ändå att hon ska i säng i någorlunda tid. Ingen träning for hon på heller. Jag har mailat till en av tränarna och frågat om Rebecca ryms i nån av deras bilar på onsdag när det är match, Tova som hon brukar åka med ska nämligen åka med dom. Och jag IDS inte fara till Trångfors och se på fotboll. Jag har tänkt när det är hemmamatch ska jag fara och titta, nån gång. Men som sagt jag tycker det är skittråkigt. Men jag ska offra mig en gång ialla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar