måndag 1 juni 2009

Magnus börjar jobba idag.

Då var det 1 Juni, vad tiden går fort, det var ju nyss det var januari och februari, kallt och mörkt. Men nu är det ljust dygnet runt. Inatt sov jag med fönstret uppe, det blir så himla varm annars. Och jag som har eksem kilar ihjäl mig om det blir för varmt. Så det var svalt och skönt, man sover som bäst då.
Jag har skickat iväg barnen till skolan. Och Magnus till jobbet, första arbetsdagen på 6 veckor. Ska bli spännande och höra hur hans dag har varit. Men han tycker att det ska bli skönt att börja jobba igen. Så nu är det bara jag och Kungen hemma, det är så tyst i hela huset, endast fågelkvitter hör man, skönt. Jag skulle behöva gå och vila en stund, jag är helt död när klockan ringer på morgonen. Ne, jag ska lägga mig i sängen och se en film nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar