torsdag 11 juni 2009

Stress...

Oj oj vad jag känner mig stressad. Har nu dammsugit HELA huset, fyy vad jobbigt, oftast eller alltid så är det Magnus som brukar göra det. Varm och svettig blev man. Linus började rensa i hans rum, vilket behövdes kan jag säga. Så nu ser det någorlunda bra ut där. Pappa kom i samma veva som jag höll på att dammsuga. Han hjälpte upp med kartonger som Linus hade rensat, så dom kom upp på vinden, skönt då slipper man se dom.
Har precis hämtat Rebecca från skolan, hon ska på fotbollsmatch så jag vill att hon ska hinna äta innan hon ska dit, dom skulle samlas kl 17,15 i Sunderbyn. Innan jag började dammsuga for jag och Linus till Coop och hämtade banankartonger och handlade så vi kan göra en tårta tills imorgon em. Vi ska nämligen ha kalas för barnen då. Hade velat ha på lördag men då kunde inte syrran och hennes familj komma. Skulle vilja hinna göra tårtan klar innan imorgon. Jag brukar göra så att jag gör den klar dagen innan och dagen efter lägger jag på grädden, då brukar den hinna bli saftig och god. Kl 17,30 ska Linus och alla andra träffas utanför badhuset och gå upp till kyrkan, vill gärna hinna duscha och sånt innan, huvaligen vad stressigt. Nää nu står maten på spisen och bränns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar